لیالیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

رضا و لیا

روزهای خوب زندگی

1392/10/5 10:28
نویسنده : نفس
455 بازدید
اشتراک گذاری

گوشای لیا جونمو 1392/9/18 سوراخ کردیم.بچم فقط یه گریه کوچولو کرد .

لیا

 

اینجام تخت لیا جونه که خیلی دوستش داره و کلی به عروسکاش نگا می کنه و صدای موزیکشو دوست داره.

 

لیا

 

 

اامسال اولین مسافرت چهار نفریمون رو رفتیم دریا. با اینکه هوا سرد بود و باید تو ویلا میموندیم و از پشت شیشه دریا رو میدیدیم ولی با این حال حضور گرم و شیرین دخترم باعث میشد اصلا مهم نباشه.

اینم لیا جون  که کل مسیر رو خواب بود.

لیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان غوره
4 دی 92 22:08
وای یاسی جون چقدر موشه این دخملت.قربون اون لپاش.ای جانم گوشش هم سوراخ کردید.مبارکش باشه.راستی خودت هم خیلی خوشگل و نازی.ماشالله به این خانواده.همیشه خوش و خرم باشید.با اجازه من وبلاگ لیا کوچولو رو لینک می کنم.
نفس
پاسخ
سلام عزیزم.قربونت عزیزم تو لطف داری.انشالله همه خانواده ها سلامت و خوشبخت باشن.واسه لینکم خوشحال میشم
مامان سانلي
6 دی 92 15:50
سلام ياسي جونم خوبي؟؟؟چه كار خوبي كردي وبلاگ درست كردي.....خودت هم كه ماشالا خيلي خوشگلي خانمي ليا جون و رضاجون هم خيلي ماهن خدا براتون حفظشون كنه و ايشالا كه هميشه در كنار هم زندگي خوب و شيريني داشته باشين البته توام با سلامتي ياسي جون من با اجازه لينكت كردم.........
نفس
پاسخ
سلامم عزیز دلم خواهش می کنم لطف داری.انشالله که تو و خوشکل خانوماتم سلامت و خوشبخت باشین.منم شما وبتو لینک می کنم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رضا و لیا می باشد